jubilarissen 2016 gehuldigd

Bij aanvang van de jaarvergadering worden traditiegetrouw de jubilarissen gehuldigd. Dit jaar waren er vijf jubilarissen, twee  vijfentwintig jarige en twee veertig jarige. We hadden een bijzondere jubilaris Cor
Vereggen van Aurora is 60 jaar lid. Voorzitter Mari Loonen had een kort woordje voor Cor en zijn echtgenote en overhandigde een mooi boeket bloemen en een dinerbon aan de jubilaris.
Het korte woordje van de voorzitter had een reden, Mari nodigde wedhouder van Sport Zaken Piet Panis uit om de jubilaris toe te spreken. Hij memoreerde dat Cor nogal bij een groot aantal verenigingen had gespeeld. Hij begon waar nu D’0uwe Sok is, toen naar ’t Heuveltje, Aurora, Groene Woud en daarna bij ’t Looie Pepke. Na al deze omzwervingen kwam hij terug bij Aurora waar hij nu nog actief is en een
geduchte tegenstander is. Over een lange periode heeft hij de jeugdige biljarters de eerste beginselen van het biljartspel bijgebracht in het Dongens Jeugd Biljart. Voor al deze verdiensten overhandigde de
Wethouder Cor de Gemeentelijke Oorkonde voor verdiensten in de Gemeente Dongen. Alle aanwezigen feliciteerden Cor en zijn echtgenote voor 60 jarig lidmaatschap.

Na een korte pauze kon de jaarvergadering beginnen waarin de andere jubilarissen werden gehuldigd, 25 jarige jubilaris Toon van der Horst van De BUS was afwezig wegens gezondheid problemen. Mathé Boons van VOO werd door secretaris Ad van Dongen, geassisteerd door bestuurslid José Slatman, gehuldigd voor zijn 25 jarig lidmaatschap en ontving een boeket bloemen en een gegraveerde palpen. De 40 jarige jubilarissen Wout van Delft van ONA en Piet Schoots van Excelsior werden op dezelfde wijze gehuldigd voor hun jubileum.